دانلود فیلم و سریال با ترافیک نیم بها

امروزه با پدیدار شدن ویروس منحوس کرونا، پای بر روی ترمز زندگی ها گذاشته شده است. همه ما مجبوریم که تا حد امکان از خونه بیرون نیایم، دور مهمانی ها دوستان آشنایان رو خط بکشیم،  ماسک های ضخیم رو بر روی صورتمون تحمل کنیم و لبخند های شادی بخش زندگیمون رو نبینیم مخصوصا برای عینکی ها خیلی سخته. بهرحال این چیزی نیست که جهان میخواست.

بیشترین رنج

در این دوران کادر درمانی بیشترین رنج و زحمت رو به خودشون میبینن. تحمل ده ها کرونایی و پرستاری از آنها واقعا سخته. اون هم در این دوران که انواع مختلف کرونا از کشور مختلف مثل انگلیس و آفریقا پیدا شده و تا ده ها برابر کشنده تر است. کاش راهی بود تا به اندازه خودمون بتونیم زحمت های این افراد را کمتر کنیم.

راهی برای تشکر

همه ما میدونیم که ویروس کرونا یک بیماری واگیر داره و براحتی میتونه هر کسی به اون مبتلا بشه. یک فرد در طول یک روز کار های زیادی میکنه، جاهای زیادی و به چیز های زیادی دست میزنه اما اگر ناقل باشه چی؟ براحتی راه رو برای ابتلای افراد زیادی را هموار میکنه یا بهتره بگم زنجیره بیماری قوی تر و محکم تری رو میسازه. پس اگر دقت کنین میبینین بهترین و راحت ترین کار برای کمک به نابودی ویروس کرونا ماندن در خانه است.

ماندن در خانه

همان طور که گفتیم یکی از راه های در امان ماندن از کرونا و کمک به کادر درمان ماندن در خانه است. برای اکثر افراد این کار سخت است اما خوب تحمل کرد. ماندن در خانه فرصت خوبیه تا بتونین بیشتر با خانواده تان وقت بگذرانید. اگر پدر هستید با فرزند خود بازی کنید چون هر چه پیوند بین فرزند و والدین بیشتر باشد مشکلات آینده آنها کمرنگ تر خواهد شد. اگر کار های عقب مانده دارید باز هم میتوانید از این فرصت استفاده کرده و کار هایتان را انجام دهید. تماشای فیلم و سریال هم میتونه گزینه خوبی برای وقت گذراندن در خانه باشه.

تماشای فیلم جدید

تماشای فیلم و سریال از آن دسته کار هایی است  که  هر کسی رو سرگرم میکنه. تماشای یک فیلم یا یک انیمیشن آن هم در کنار خانواده شیرینی خاص خود را دارد. امروزه سایت های زیادی هستند که در زمینه فیلم و سریال فعالیت دارند و فیلم ها و سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی بروز جهان را با دوبله و تدوین در سایت خودشون آپلود و خدمت رسانی میکنند. سایت های ایرانی زیادی در این زمینه فعالیت دارند که بیشتر این سایت ها نیازمند خرید اشتراک ماهیانه با مبالغ بالا هستند اما سایت های رایگان زیادی مثل سایت خوب filmdd وجود دارند که نه تنها نیاز به اشتراک ندارند بلکه می توانید به دانلود فیلم با ترافیک نیم بها بپردازید.

سایت filmdd.com

سایتی پر بازدید با فعالیت در زمینه فیلم و انیمیشن که به صورت رایگان ارائه شده. هر نوع فیلم یا سریال یا انیمیشنی که خواستید رو در فیلد جستجو سایت سرچ کنی و همچنین شما میتوانید فیلم مورد نظر خودتون رو دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کرده و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین در نظر داشته باشید که اینترنت مصرفی این سایت به صورت نیم بها (نصف) محاسبه می شود.

دیدگاه خود را بگذارید