برنامه هایی که در 2020 بیشتر از همه دانلود شدند

در هر سال شبکه های اجتماعی معروفی مانند توییتر ، اینستاگرام ، فیسبوک و مسنجرهایی مانند واتساپ ، فیسبوک مسنجر و … بیشترین دانلود را در سراسر دنیا دارند. اما در این نوشته به جای معرفی چنین برنامه هایی قصد داریم تا تعدادی از پردانلود ترین اپلیکیشن های موبایل را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید و حتما دیدگاه خود را در رابطه با برنامه های متعددی که خود استفاده می‌کنید و کاربردی هستند را برای ما ارسال کنید.

برنامه های مایکروسافت اکسل/ پاورپوینت /ورد

برنامه های سری آفیس در ویندوز پرطرفدارترین و پراستفاده ترین نرم افزار در این پلتفرم است. جالب است بدانید که مشابه همین برنامه ها برای سیستم عامل اندروید هم توسعه داده شده است. و جالب تر این که میزان دانلود برنامه اکسل بیشتر از برنامه های پاورپوینت و ورد بوده است. شاید یکی از دلایلی که سبب شده است تا دانلود این برنامه ها افزایش پیدا کند، گسترش ویروس کووید 19 در جهان بوده است. تبدیل کلاس های درس به شکل آنلاین سبب شده است تا اکثر دانش آموزان و دانشجویان نیاز به برنامه های آفیس در تلفن ها و تبلت هایشان داشته باشند.

 

برنامه وان درایو

وان درایو ابزاری ساخته شده توسط مایکروسافت است که اجازه می‌دهد از هر دستگاهی به فایل ها ، پوشه ها و اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. برای داشتن وان درایو در ویندوز نیاز به یک حساب جیمیل دارید تا بتوانید اطلاعات خود را ذخیره کنید. حالا مایکروسافت تصمیم گرفته است تا با انتشار اپلیکیشن وان درایو کار کاربران را ساده تر کند. امکانات مهمی مانند کد پین سبب شده است که امنیت اطلاعات بسیار بیشتر از گذشته اهمیت داشته باشد.

برنامه اسنپ چت

با این که شبکه اجتماعی اسنپ چت بخش قابل توجهی از امکانات اسنپ چت را در خود گنجانده است با این حال اسنپ چت هنوز هم برنامه بسیار محبوبی است. به طوری که در هر روز حدود 150 میلیون کاربر آنلاین در آن حضور دارند. اسنپ چت را می‌توان هم یک شبکه اجتماعی و هم یک پیامرسان در نظر گرفت. در این برنامه می‌توانید تصاویر خود را به دوستانتان ارسال کنید. اما تصاویری که ارسال می‌کنید بعد از چند ثانیه از بین خواهد رفت. البته کاربران می‌توانند از تصویر شما اسکرین شات بگیرند. اما اسنپ چت این موضوع را به شما اطلاع خواهد داد. فیلترهای متنوعی هم در این برنامه وجود دارد.

 

دیدگاه خود را بگذارید